Koop nu snel uw kaarten voor SV Zevenhoven – FC Utrecht op zaterdag 4 juli‏

Het zal jullie ongetwijfeld niet zijn ontgaan dat we over een kleine maand het 50-jarig jubileum zullen vieren! Van 2 tot en met 4 juli zullen er verschillende activiteiten plaatsvinden. Onlangs is er op de jubileumwebsite al het volledige programma bekend gemaakt. Heeft u het nog niet gelezen? Neem dan een kijkje op www.svzevenhoven.nl/jubileumweekend/

Aanmelden
Voor de verschillende activiteiten moet zichzelf of uw kind aanmelden om mee te doen. Aanmelden kan als volgt:

Kaartverkoop SVZ – FC Utrecht:
Zaterdag middag zal het vlaggenschip van onze club het opnemen tegen FC Utrecht. De kaartverkoop hiervoor is reeds gestart. De parkeerplaats en het sportcomplex zullen voor deze dag omgetoverd worden tot een heus evenemententerrein met onder andere muziek, eten en drinken. Voor de kinderen is er ook een springkussen. Dit mag u toch niet missen? Wij verwelkomen u graag op het sportcomplex voor de wedstrijd en de aansluitende feestavond.

Diverse jeugdspelers zullen de helden begeleiden bij de veldopkomst en zullen fungeren als ballenjongen/meisje. Voor de kinderen zal het een onvergetelijke ervaring zijn en vinden het natuurlijk erg leuk als ook de familie komt kijken!

Graag wijzen wij u op de huisregels van het evenement. Tijdens het evenement is het bijvoorbeeld niet toegestaan om shirts of andere uitingen van andere betaald voetbal clubs dan FC Utrecht te dragen/ mee te nemen. Het overzicht van de huisregels zijn te lezen op de jubileumwebsite.

Tot een week voor aanvang is het mogelijk om tegen het voorverkoop tarief uw tickets aan te schaffen. Koop nu snel uw (vip) tickets!