De officiƫle website van

Brigitte van den Bos
ledenadministratie@svzevenhoven.nl
06-11082120

Lid zijn bij Sportvereniging Zevenhoven is hartstikke leuk! De club uit Zevenhoven richt zich op een mix van prestatie, sportiviteit en ontspanning.
Ook als niet-spelend lid heeft een lidmaatschap meerwaarde. Alle thuiswedstrijden van Zevenhoven zijn op die manier gratis te bezoeken. Verder mag je je mening geven tijdens de algemene ledenvergadering. Dit alles geldt overigens ook voor de wel-spelende leden.

Vind u het als ouder een te grote gok om uw kind direct spelend lid te laten worden? Geen probleem. Voor de jongste jeugd (JO7 / JO8 / JO9 en Kabouters) geldt dat er de mogelijkheid is om eerst kennis te maken met de voetbalsport. Hiervoor kan contact worden opgenomen met Emil Bos (jeugdvoorzitter@svzevenhoven.nl).

Wanneer je ouder bent dan 16 jaar en je opgeeft als spelend lid dan moet er ook een nummer van een legitimatiebewijs opgegeven worden.

Ja, ik ga akkoord met een doorlopende incasso-opdracht naar mijn bank om het contributiebedrag (en eventuele kosten vanuit de KNVB, bijv. boetes) van mijn rekening af te schrijven

Ja, ik ga akkoord met de privacy policy van SV Zevenhoven