De officiƫle website van

Jeroen Hendriks nieuwe trainer Vrouwen 1

Met ingang van het seizoen 2024-2025 zal Jeroen Hendriks de nieuwe trainer van Zevenhoven VR1 zijn. Jeroen is geen onbekende in de regio, aangezien hij met zijn bedrijf Hendriks Groep veelal op evenementen in de regio staat en daarnaast ook al jarenlang actief is in de lokale politiek. Momenteel is Jeroen ook trainer/coach van Nieuwkoop JO14-1, waarin zijn zoon Daan actief is. De uit Aarlanderveen afkomstige oefenmeester heeft in het verleden ook al de vrouwen van Nicolaas Boys getraind en ziet bij Zevenhoven veel mogelijkheden om er een succes van te maken. John van Veen zal als leider bij het team betrokken blijven. Als vereniging zijn we erg blij met de komst van Jeroen en we hopen dan ook op een succesvolle samenwerking!