De officiƫle website van

Zevenhoven 2 nog altijd zonder punten

Zevenhoven 2 is na drie competitiewedstrijden nog altijd zonder punten. Ook de uitwedstrijd tegen Jodan Boys 3 werd verloren, maar het vertoonde spel moet vertrouwen geven voor de komende weken. Zevenhoven was de eerste helft de betere ploeg en kreeg ook de beste kansen. Bastiaan van Blaaderen miste echter oog in oog met de Goudse doelman en Edo de Zwaan zag zijn schot op de lat belanden. In de tweede helft zette Jodan Boys de ploeg om en kreeg het wat meer grip op de wedstrijd. Een kwartier na rust kwam de thuisploeg ook nog eens op een 1-0 voorsprong. Toch kreeg Zevenhoven nog enkele kansen, maar onder andere Danilo Boon miste alleen voor de keeper. Vlak voor tijd gooide Jodan Boys de wedstrijd definitief op slot, 2-0.
Volgende week speelt Zevenhoven thuis tegen Neptunus-Schiebroek, aanvang 11.30 uur. Na 2 goede en 1 mindere wedstrijd moet er volgende week eindelijk eens punten gepakt worden.

Opstelling Zevenhoven 2: Erik de Groot; Nick Vis, Mario Wouters (75. Luuk Brouwer), Martien Roeleveld, Senad Rasljanin; Jeffrey Bosman (55. Wesley Fransen), Erik Luijben, Luke v/d Broek; Bastiaan van Blaaderen (46. Danilo Boon), Edo de Zwaan (65. Jesper Rijneker), Berry Peters