Zaterdagochtend bereikte ons het droevige bericht dat Wim Bos afgelopen vrijdagmiddag op 82-jarige leeftijd is overleden.
Wim is sinds de oprichting een bekend gezicht op onze vereniging. Vele jaren heeft Wim in het bestuur gezeten als penningmeester om ervoor te zorgen dat er zeker niet meer werd uitgegeven dan er binnenkwam. Maar ook ervoor te zorgen dat de juiste investeringen werden gedaan om de club toekomstbestendig te maken en houden.
Daarnaast was Wim jarenlang iedere zaterdag op de vereniging te vinden om als vaste supporter het eerste elftal te supporten en, als het even kon, een potje te kaarten. Door de jaren heen heeft hij als kritische, maar bovenal trotse, vader en opa zijn (klein)kinderen Jeroen, Robert en Nick in het eerste elftal zien spelen.
We gaan Wim missen op de club en langs de lijn.
Namens SV Zevenhoven wensen wij alle familie, vrienden en betrokkenen veel sterkte.

