Wedstrijdbezoek SVZ Jeugd aan ADO – AZ

Zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn beginnen we als jeugdbestuur vroeg in het seizoen al met het plannen van leuke dingen. Zo staat behalve de nuttige kick off avond en het teamontbijt ook het eerste echte uitje al in de planning. Met dank aan de juiste connecties binnen ADO Den Haag hebben wij namelijk de beschikking gekregen over 50 entreekaarten voor de wedstrijd tegen AZ.

Deze wedstrijd wordt gespeeld op zondagmiddag 22 september om 12:15 uur in het Cars Jeans Stadion. Een modern stadion die we in ons rijtje stadion bezoeken nog niet gehad hebben.

We verzamelen op zondagochtend om 10:30 uur bij SVZ en zodra iedereen er is en zijn/haar plaatsje gevonden heeft in de bus zullen we vertrekken richting Den Haag. Rond 15:15/15:30 uur zullen we vervolgens weer terug zijn op de parkeerplaats van de club.

Wat de kaarten betreft zullen we inzetten op 35 kaarten voor jeugdspelers en 15 kaarten voor begeleiders van de jeugd. De kosten zijn €12,50 voor de jeugdleden en €20,- voor de begeleiders en dienen op de dag zelf contant te worden afgerekend.

Inschrijven kan door een mail of een whatsapp te sturen naar Leon Kampman;
leonsvz@hotmail.com / 06-12521917, vermeld dan de naam en team van de jeugdspeler en een telefoonnummer van een thuisblijver.

Wees er snel bij, want vol=vol & andere jaren leert ons dat het altijd hard gaat met het aantal aanmeldingen. Aanmelden kan t/m 14 september.

Geniet nog even van de vakantie en we zien jullie allemaal 30 augustus bij de kick off avond!