Start seizoen 2019/2020 SVZ jeugd

De schoolvakantie is bijna halverwege dus de focus gaat langzaamaan steeds meer richting de start van het nieuwe seizoen. Net als vorig seizoen willen we het jaar opnieuw openen met een kick off avond. Deze zal plaats vinden op vrijdagavond 30 augustus. De avond voordat de eerste wedstrijden gespeeld zullen worden.

De teams zullen op de volgende tijden verwacht worden bij de club. We gaan er vanuit dat iedereen aanwezig is op deze avond.

JO7, JO9 & JO10
17:30 – 18:00 uitgifte clubpakken
18:00 – 18:20 informatie jeugdbestuur

JO11 & JO12
18:00 – 18:30 uitgifte clubpakken
18:30 – 18:50 informatie jeugdbestuur

MO13
18:45 – 19:00 uitgifte clubpakken
19:00 – 19:20 informatie jeugdbestuur

JO15
19:15 – 19:30 uitgifte clubpakken
19:30 – 19:50 informatie jeugdbestuur

JO17
19:45 – 20:00 uitgifte clubpakken
20:00 – 20:20 informatie jeugdbestuur

Zoals in het schema zichtbaar is zal de avond bestaan uit 2 tijdsblokken. Gedurende het eerste deel zullen alle spelers het clubpak uitgereikt krijgen. De nieuwe spelers dienen hierbij te denken aan de borg van €20,- die contant afgerekend moet worden.

Op dit moment kunnen de spelers & ouders ook kennismaken met de begeleiding van hun team en is er de gelegenheid om de verschillende app groepen up-to-date te maken. Tevens krijgen de begeleiders de wedstrijdkleding, trainingsspullen etc uitgereikt zodat ze er de dag erna weer gelikt bij lopen.

Hierna is het de beurt aan het jeugdbestuur om de ouders & jeugdspelers te ontvangen in de bestuurskamer, hier zal een presentatie gegeven worden met alle belangrijke informatie met het oog op het nieuwe seizoen. Te denken valt aan nieuwe spelregels, jeugduitjes en een kennismaking met het jeugdbestuur.

Voor de ouders van nieuwe leden is het kledingreglement met betrekking tot de clubpakken nog via deze link te bekijken.
Nogmaals we kunnen niemand voor deze avond verplichten om aanwezig te zijn, maar het wordt wel aangeraden en ook zeker gewaardeerd
Zaterdagochtend zal rondom de 1e wedstrijden van elke team ook een ontbijt georganiseerd worden. Elk team zal ingedeeld worden rond de tijd dat ze moeten voetballen. Omdat de speelschema’s nog niet bekend zijn, hebben wij hier ook nog geen schema voor kunnen maken. Zodra de KNVB het speelschema gepubliceerd heeft komen wij hier dus op terug.

Geniet nog van de vakantie en we zien jullie op 30-8!