Uitnodiging keepersdag zondag 25 oktober 2015

Beste heer/mevrouw,

Via deze brief willen wij (WEDEROM) alle jeugdkeepers(sters) van de E pupillen t/m A junioren van uw vereniging uitnodigen voor onze keepersdag op zondag 25 oktober 2015 op de velden van SV Nieuwkoop. De organisatie van deze dag is in handen van Keeperspromotions, bekend van diverse keepersdagen in de regio. Rond 10.00 uur zullen de activiteiten van start gaan en om ongeveer 16.00 zal de dag worden afgesloten.

Deze dag zal geheel in het teken staan van de jeugdkeeper. Het programma is er op gericht om de jeugdkeepers vaardigheden bij te brengen en/of uit te breiden en daarnaast wordt ook het spelplezier zeker niet uit het oog verloren.

Mocht er een afvaardiging van uw vereniging komen, dan zijn ook de keeperstrainers van harte welkom om als trainer deze dag mee te maken.

De dag bestaat uit een ochtend en middag programma, tussendoor wordt er voor een lunch gezorgd, en zal in de middag een speciale keepersgast zijn kwaliteiten komen vertonen door middel van een speciale keepersclinic.

De jarenlange ervaring van Keeperspromotions heeft geleerd dat deze dag meestal niet geschikt is voor F junioren. Het is gebleken dat de activiteiten te inspannend zijn voor deze jongste pupillen, wat resulteert in vroegtijdige vermoeidheid en concentratieverlies. (uitzonderingen mogelijk in overleg met de organisatie)

De bijdrage voor deze keepersdag is vastgesteld op € 32,50 per persoon. De lunch is inbegrepen bij dit bedrag. Van de keeperstrainers wordt geen bijdrage verwacht (lunch inbegrepen). Opgeven kan via onze site keeperspromotions.com

Mocht u nog specifieke vragen hebben over de keepersdag dan kunt U altijd even kijken op de site van Bert van Wijk. (keeperspromotions.com).

Voor overige vragen twijfel niet om contact op te nemen met ondergetekende.

Met vriendelijke sportgroeten,

Bert van Wijk,