SV Zevenhoven – FC Utrecht verplaatst naar 18:00 uur

In verband met de verwachte hittegolf is de wedstrijd van aanstaande zaterdag tussen SV Zevenhoven en FC Utrecht verplaatst naar 18:00 uur. Deze verplaatsing is tot stand gekomen na overleg met FC Utrecht en de lokale autoriteiten.

Het uitstellen van de wedstrijd heeft ook gevolgen voor de start van het VIP-programma en de aansluitende feestavond. Het gehele middagprogramma schuift met twee uur op en is nu als volgt:

15.00 uur: Start VIP-programma
15.30 uur: Start VIP-buffet
16.00 uur: Algemene toegangspoort geopend
18.00 uur: Wedstrijd SV Zevenhoven – FC Utrecht
20.00 uur: Start afsluitende feestavond

Het programma voor donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagochtend blijft ongewijzigd. Wel wordt er rekening gehouden met de hitte en zal er onder andere extra water beschikbaar zijn.

Kaarten voor de wedstrijd zijn nog altijd online te bestellen via www.svzevenhoven.nl/jubileumweekend/kaartverkoop/tickets-bestellen/. De bestelde kaarten worden alleen niet meer per post verstuurd, maar zijn op donderdag- of vrijdagavond af te halen in de kantine, of op zaterdagmiddag vanaf 16:00 uur bij ons kaartverkooppunt.