“Sport Lokaal” zoekt versterking

Een groep enthousiaste vrijwilligers maakt met elkaar ieder weekend een mooi sportprogramma, dat te beluisteren is op de radiozender Studio Alphen. Omdat het sportaanbod steeds groter wordt zijn wij op zoek naar vrijwilligers die mee willen werken aan het door duizenden mensen beluisterde radioprogramma van de lokale omroep.

We zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om radioverslag te doen van hun club en presentatoren, maar ook naar mensen die studiotechiek willen doen, redactioneel werk verrichten of sportwedstrijden filmen voor de televisie-uitzending.

Heb je interesse kom een keer langs bij ons (Raadhuisstraat 73a in Alphen aan den Rijn), spreek de verslaggever van Studio Alphen aan die langs het veld staat om verslag te doen of stuur een e-mail naar vacature@studioalphen.nl.