Protocollen goedgekeurd, jeugd mag weer trainen

De afgelopen dagen is er achter de schermen hard gewerkt aan het opstellen van protocollen, waardoor de jeugd van onze vereniging weer in staat moet kunnen zijn om te trainen. Vandaag is er contact geweest met de Gemeente Nieuwkoop en hebben we akkoord gekregen om vanaf morgen (woensdag 29 april) weer van start te gaan! Dit geldt niet alleen voor de jeugd t/m 12 jaar, maar ook in de leeftijdscategorie 13 t/m 18 jaar (op 1,5 meter afstand van elkaar) gaat er weer getraind worden.

Een ieder wordt verzocht om zich aan onderstaande protocollen te houden:

Via de teamapps worden alle teams geïnformeerd over het tijdstip, etc. Tevens worden ouders dringend verzocht om tijdens de trainingen niet op de parkeerplaats te blijven hangen en afstand te houden. Er wordt door de gemeente hierop gecontroleerd.

Verder willen we een ieder verwijzen naar de protocollen op de website van de KNVB, welke in samenwerking met NOC*NSF zijn opgesteld.