Nieuwsflits vanuit het jeugdbestuur (september 2014)

De kop is er weer af en de meeste teams hebben al diverse bekerwedstrijden gespeeld. Voordat ik diverse zaken met u deel, wil ik eerst alle vrijwilligers en sponsors bedanken die het jaarlijkse afsluitende voetbalkamp wederom tot een succes hebben gemaakt. Het was TOP enorm bedankt.

De volgende onderwerpen in deze nieuwsflits:

• Oproep leider, assistent trainer A junioren
  • Trainingspakken
  • Mogelijkheid kopen SVZ kleding
  • Kabouter voetbal
  • Omgaan voetballen en materiaal
  • Sleutels en materiaal
  • Respect
  • Activiteiten
  • Sportfonds gemeente
  • Wijzigingen jeugdbestuur

Oproep leider assistent trainer A junioren
We zijn nog steeds op zoek naar en leider voor onze A junioren die tevens de trainer assisteert tijdens de wekelijkse trainingen, wij hopen op een spoedige invulling hiervan, heeft u interesse ? We zullen u met open armen ontvangen bel Jerry voor aanvullende informatie.

Omruilen trainingspakken of uitgifte voor nieuwe leden
Aan het eind van het vorig seizoen hadden we een avond gepland voor het omruilen van de trainingspakken. Het verzoek kwam, om op korte termijn, nog zo’n moment te organiseren.
Op dinsdag 30 september a.s. tussen 19:00 en 20:00 uur zal aan dit verzoek worden voldaan.
Daarnaast kunnen de nieuwe leden die nog geen trainingpak hebben ontvangen zich deze avond melden.

Mogelijkheid tot kopen SVZ kleding
Na overleg met onze kledingsponsor Intersport-Twinsport zullen we een SVZ kledinglijn gaan samenstellen, deze is vooral traininggericht. Later in het jaar zal dit op de website worden geplaatst, waarmee via een bestelformulier de trainingskleding kan worden besteld. Zodra dit op de site is geplaatst, volgt verdere informatie. De kledinglijn zal worden voorzien van het SVZ logo, daarnaast krijgen we 30% korting op de aanschaf waarna de bestelde kleding zelf kan worden afgehaald en afgerekend in de winkel.

Kaboutervoetbal
Het opzetten van het kabouterteam onder leiding van Richard Corts heeft dit jaar een vervolg. We hebben dit jaar tien kabouters. Om het aantrekkelijk te maken is het volgende besloten.
– Elke nieuwe kabouter mag maximaal 3 keer gratis meetrainen
– Vindt hij/zij het leuk en wil hij/zij bij de groep blijven: contributiekosten 50 euro.
– Mocht hij/zij voor 1 januari uit de kaboutergroep treden en meedoen in een F team: contributiekosten 85 euro.

Omgaan met materiaal en ballen
Graag wil ik iedereen vriendelijk verzoeken om netjes en zorgvuldig met de, door de vereniging gestelde middelen om te gaan. Er zijn al diverse ballenrekken leeg. Het kan zijn dat er is bij hoge uitzondering een bal over het hek bij de buren vliegt, maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat er meer ballen bij de buren in de tuin liggen dan bij ons in het ballenrek. Zijn er elftallen die wat minder goed kunnen afronden op het doel dan worden zij verzocht het afronden richting het clubhuis te doen. Op deze manier houden wij onze ballen binnen.

Sleutels en overige materiaal
Voor een verzoek betreft materiaal en sleutels hebben we sinds vorige jaar een commissie samengesteld, zijn er dus vragen en/of wensen betreft deze zaken kunt u bij hen terecht.
Deze commissie bestaat uit Gert-Jan Pellegrom, Michel Zuijdervliet en Paul Putman.
Deze commissie houd zich aan de huisregels opgelegd vanuit het bestuur.

Respect
Zoals in eerdere nieuwsflitsen aangegeven komen wij hier steeds op terug. Op onze site staan diverse huisregels. Toch kan het voorkomen dat er bepaalde incidenten voordoen, blijf hier niet mee lopen, bespreek dit met ons, wij gaan hier discreet mee om en denken in oplossingen.
Wij zijn een club waar we trots op zijn en waar vreugde en plezier een belangrijke basis is maar lopen niet weg voor onze verantwoordelijkheden. Wij proberen elk lid zoveel mogelijk voetbalplezier te schenken, incidenten zijn er om op te lossen zodat elk kind van dit voetbal plezier kan genieten.

Activiteiten
We willen dit jaar weer een aantal leuke dingen gaan organiseren, hier komen we later op terug.
Volgende zaken zijn al vastgelegd.
– 3 december Sinterklaasfeest begint in de middag.
– 23 mei ons eigen E en F jeugdtoernooi
– 30 mei de jaarlijkse sportdag mede mogelijk gemaakt door De Dagwinkel
– 4 juli voetbalactiviteit n.a.v. 50 jarige jubileum

Jeugdsportfonds
Via het Jeugdsportfonds kunnen ook kinderen uit gezinnen met een laaginkomen sporten. Het aanvragen van een bijdragen uit het Jeugdsportfonds loopt via professioneel tussenpersoon (een intermediair). Zoals bijvoorbeeld leerkrachten, jeugdhulpverleners en maatschappelijk werker. Meer informatie kunt u vinden op www.jeugdsportfonds.nl. Ook kunt u contact opnemen met het Jeugdsportfonds via telefoonnummer 0174-244940.

Wijzigingen jeugdbestuur
Afgelopen jaar zijn er wat wijzigingen in het jeugdbestuur geweest, momenteel bestaat deze enthousiaste groep uit: Marion Domburg, Robin Domburg, Leybra Stolk, Remco Krachtwijk, Jerry Groeneveld en Paul Putman.

Voor oefenwedstrijden en/of toernooien of voetbalvragen zijn er twee mailadressen waar deze heen kunnen.

A, B, C, junioren: wedstrijdzaken-junioren@svzevenhoven.nl (Robin Domburg)
D, E, F pupillen: wedstrijdzaken-pupillen@svzevenhoven.nl (Remco Krachtwijk)

Naast de wijzigingen in het jeugdbestuur zijn we altijd nog op zoek naar goede en enthousiaste bestuurders en vrijwilligers, mocht er interesse zijn dan verneem ik dit graag.

Met sportieve voetbalgroet,

Paul Putman