Nacompetitie voor Zevenhoven 2

Afgelopen zaterdag stond de laatste competitiewedstrijd van ons tweede elftal op het programma. Zevenhoven moest winnen om Floreant 2 op de ranglijst te passeren en hierdoor rechtstreekse degradatie af te wenden. Tegen Oegstgeest 2 stond het bij rust nog 0-0. In de tweede helft kwamen de bezoekers zelfs op een 0-1 voorsprong, maar door doelpunten van Lennart van Zon, Roland Verlaan en Sjors Röling stelde Zevenhoven orde op zaken: 3-1. Door deze overwinning zal Zevenhoven 2 in de nacompetitie uitkomen om ook voor volgend seizoen een plaats in de reserve 2e klasse te bemachtigen.

In de tweede ronde van de nacompetitie zal het aantreden tegen de winnaar van het tweeluik Be Fair 3 – DSVP 4. Zevenhoven zal op 20 mei met een uitwedstrijd beginnen, een week later staat de return op het programma. Mocht Zevenhoven deze dubbele confrontatie winnend afsluiten dan zal het op zaterdag 3 juni de finale spelen.