Inleveren clubpakken

Het einde van het seizoen komt steeds dichterbij; aanstaande zaterdag wordt het voor al onze vrijwilligers afgesloten met een barbecue en in de ochtend is er de laatste activiteit waarbij de jeugd in de clubpakken ‘mogen’ lopen.

Op 4 en 7 juni zullen alle pakken ingeleverd moeten worden namelijk. Wij kiezen er voor om alle pakken in te nemen zodat we ze grondig kunnen nalopen en zo nodig kunnen herstellen. Op deze manier hopen we langer plezier te hebben van de pakken.

De jeugdspelers die de stap naar de senioren maken, evenals diegene die stoppen, zullen hun borg terug ontvangen (mits het pak correct ingeleverd wordt). Voor de overigen zullen we de borg ‘bevriezen’, zodat deze volgend seizoen niet opnieuw betaald dient te worden.

Bij het inleveren zal de kledingcommissie de ingeleverde pakken beoordelen, mocht een pak beschadigd zijn op een onherstelbare manier dan treed de boeteclausule in werking.
Dit gaat dan voornamelijk om beschadigingen die opgelopen zijn door het dragen van het pak bij trainingen of buiten de voetbal om.

De boeteclausule en de rest van het kleding-reglement is terug te vinden via deze link.

Net als bij de uitgifte van de pakken, zal ook de inname volgens een schema gebeuren. Bij het inleveren van de clubpakken kunnen ook de leiders de wastassen en andere attributen inleveren. De begeleiders die betrokken blijven bij de club mogen de verstrekte kleding behouden, de overige willen we vragen om de kleding in te leveren.

Inleverschema
Maandag 4 juni
18:45-19:00 JO19
19:00-19:30 JO11, JO10 & MO11
19:30-19:45 JO13

Donderdag 7 juni
18:15-18:45 Kabouters & JO8
18:45-19:00 MO19
19:00-19:30 JO15 & MO15

De pakken zullen aan het begin van volgend seizoen uitgegeven worden, op maandagavond 27 augustus.