Informatie m.b.t. de Vrijwilligers BBQ van aanstaande zaterdag

Aanstaande zaterdag is de vrijwilligers barbecue en zoals het er nu uitziet krijgen we die dag lekker weer. We hebben in totaal circa 160 aanmeldingen gekregen, dus het is erg leuk om te zien dat er zoveel animo voor is.

Even wat praktisch dingen:

• Voor de aangemelde vrijwilligers is de barbecue gratis en jullie krijgen bij aankomst ook nog vijf consumptiemunten om wat te drinken te halen.
  • Voor de niet-vrijwilligers die wel gezellig komen en zich hiervoor dus aangemeld hebben, of eventuele aangemelde aanhang van onze gewaardeerde vrijwilligers, hanteren we een eigen bijdrage van € 15,- voor de barbecue. Voor de kinderen komen de kosten op € 7,50 per kind.
  • Mochten de munten op zijn kan er gewoon betaald worden bij de bar.
  • Rond de klok van 17:30 uur zullen de barbecues aangestoken worden.
  • Ons 1e elftalspeler Nino van Eck staat met zijn nieuwe ijscokar ook op de barbecue. De munten kunnen ook gebruikt worden om de ijsjes af te rekenen, ook kan er bij Nino gewoon betaald worden.
  • Gert- Jan Blijleven zet een springkussen neer voor de kinderen en rond 18:30 uur komt er een zanger een paar krakers voor ons zingen, dus het beloofd een gezellig middag te worden!

Wij hebben er zin in en tot zaterdag!

Bestuur SVZ