Grote Clubactie loten te koop t/m 30 november

Het is inmiddels al een aantal weken geleden dat de jeugd van SV Zevenhoven langs de deur ging om loten voor de Grote Clubactie te verkopen. Daarnaast zijn er al vele loten online verkocht. Heb je nog geen lot gekocht, maar wil je alsnog een lot kopen? Dat kan nog steeds via deze link. Voor slechts € 3,- kom je al in het bezit van een superlot en maak je kans op mooie prijzen van de Grote Clubactie. Daarnaast doen wij als vereniging nog een extra verloting erbovenop, waarbij mooie prijzen te winnen zijn. Deze verloting zal na 1 december plaatsvinden.

Ook zijn er inmiddels al tientallen superloten verkocht en de kopers hiervan hebben we via onze Facebook pagina bekendgemaakt. Ook het kopen van een superlot is nog altijd mogelijk via deze link of door contact op te nemen met Mario Wouters (06-22832568).

Het bestellen van (super)loten kan nog t/m 30 november.

Onze vereniging kan het geld momenteel goed gebruiken. Dus steun onze club, koop een (super)lot en maak zelf kans op mooie prijzen!