Te winnen prijzen met de Grote Clubactie

Morgenavond gaat de jeugd van onze vereniging in het dorp langs de deuren om loten voor de Grote Clubactie te verkopen. Een lot is te koop voor slechts € 3,- en daarvan verdwijnt maar liefst 80% van de opbrengst direct in de clubkas! Daarnaast zijn er mooie prijzen te winnen. Een overzicht van de te winnen prijzen is hier te vinden.

Daarnaast zullen wij binnen onze vereniging nog een interne loterij houden. Daarbij zijn in elk geval de volgende prijzen te winnen:

• Nike bal
  • Jack Daniel’s Whiskey pakket – gesponsord door K&S Transport
  • Brunch voor 2 personen op zondag van 11:00-14:00 uur (incl. drinken) bij ’t Leeuwtje
  • Lunch voor 2 personen (incl. drinken) bij ’t Leeuwtje
  • 1x zonnenbank bij De Wel
  • 2x recreatiezwemmen bij De Wel
  • 3 voetbalshirts
  • 2x taart – gesponsord door Bakker de Kruijf
  • 2x cosmeticapakket (met de bekende merken) – gesponsord door Hegron Cosmetics
  • Voor 10 personen voetgolf bij Kameryck

Uiteraard is het ook nog mogelijk om een superlot te kopen. Een superlot bestaat uit 50 reguliere loten en kost € 150,-. Een ideale mogelijkheid om met je bedrijf om als team onze club te steunen!
Alle kopers van een superlot worden extra in het zonnetje gezet. Voor het aanschaffen van een superlot kun je contact opnemen met Mario Wouters (06-22832568), Erik Luijben (06-24902188) of Nicole Kragtwijk (06-23673004) of bestellen via deze link.