Eerste overwinning voor Zevenhoven in voorbereiding

Zevenhoven heeft de oefenwedstrijd tegen Berkel met 1-2 gewonnen en boekte zodoende zijn eerste overwinning van de voorbereiding. Al vroeg in de wedstrijd opende Ivo v/d Vlugt de score na defensief geklungel bij de thuisploeg. Vlak na rust verdubbelde een andere Noordwijker de score, ditmaal was Michiel Polman de doelpuntenmaker. De thuisploeg kwam in de slotfase terug in de wedstrijd, 1-2, maar de overwinning van Zevenhoven kwam niet meer in gevaar. Aanstaande dinsdag staat de eerste officiële wedstrijd van het seizoen op het programma. Zevenhoven gaat dan om 20.00 uur op bezoek bij de zondagafdeling van FC Lisse om daar zijn eerste bekerwedstrijd af te werken.

Opstelling Zevenhoven: Martijn Brouwer; Michiel Polman, Koen Aartman, Frank Koelewijn, Bob Annegarn, Bart v/d Broek (31. Thijs Noordzij); Luke v/d Broek, Marco Pellegrom, Roland Verlaan (31. Edo de Zwaan / 61. Bart v/d Broek); Pieter-Koen v/d Plas, Ivo v/d Vlugt