De Sportverkiezing Nieuwkoop 2015

Op donderdag 3 maart 2016 vindt De Sportverkiezing Nieuwkoop 2015 plaats. Iedereen, of je nu sporter, liefhebber of een vereniging bent, kan hier mensen voor aanmelden. Dus ken jij binnen onze vereniging een geweldig team, een topper met veel talent of een stille vrijwilliger die je graag in het zonnetje wilt zetten, kom dan in actie.

Hoe doe je dat?

• Tot 3 januari 2016 kan iedereen kandidaten voordragen voor de Sportverkiezing in verschillende categorieën (sportman, sportvrouw, sportploeg, sporttalent, sportorganisatie, sportvrijwilliger en sportkanjer).
  • Denk ook aan de individuele speler die onze vereniging vanwege zijn/haar talent reeds heeft verlaten.
  • Ook sporters uit onze gemeente die voor hun sport elders zijn gaan wonen, kunnen worden voorgedragen.
  • Voordrachten in alle categoriën zijn toegestaan.
  • Alle voordrachten moeten worden voorzien van een uitgebreide motivatie.
  • Voordragen kan via desportverkiezingnieuwkoop.nl. Check op de site het reglement voor de voorwaarden waaraan voldaan moet worden om in aanmerking te komen voor een van de categorieën.
  • Een onafhankelijke jury bepaalt aan de hand van de voordrachten wie voor welke categorieën worden genomineerd. Per categorie blijven drie kandidaten over.
  • Meer informatie kun je lezen op de website desportverkiezingnieuwkoop.nl of je kunt contact opnemen met Adrie van Lith via 06-53387810.

Nieuw bij deze zesde verkiezing is de categorie ‘Sportkanjer’. Hierbij kun je denken aan sporters die na een lange blessure of ziekte zich terugknokken of ondanks een ziekte of handicap toch veel weten te bereiken. Voor deze kanjers biedt de verkiezing in 2015 ook een podium.