Dankwoord namens de JO17

Graag willen wij alle leden en betrokkenen die aanwezig waren bij de herdenkingswedstrijd voor Stanley onwijs bedanken voor de steun en het aanvoelen van de emotionele momenten. Hier waren wij als groep erg van onder de indruk en dat heeft ons ook erg goed gedaan.

Speciale dank gaat uit naar de spelers van de selectie voor het vasthouden van de 14 fakkels (de leeftijd van Stanley), VR1 voor het vasthouden van de spandoeken (waarvan één met de uitspraak die ooit gedaan is door een kleine Stanley), Wim Kweekel voor het maken van alle prachtige foto’s en natuurlijk onze moeders voor het verzorgen van de lunch met Stanley’s favoriete eten en drinken.

Uiteraard willen we ook de bedrijven Lek Workwear, Intersport Twinsport, MatchWornShirt en Screendruk Liberty bedanken voor het mede mogelijk maken van al deze mooie herinneringen.

Maar onze grootste dank gaat uit naar het Scala College voor het regelen van een team. Hierdoor kreeg de wedstrijd een extra lading en hebben we ‘onze’ Stanley op een nog mooiere manier kunnen herdenken met z’n allen.

Vanaf 27 januari gaan wij de tweede seizoenshelft starten in de 1e klasse en dankzij de naam van Stanley op onze borst zullen wij dat altijd met z’n 12’en doen.

Wij zullen er alles aan doen om ‘onze’ alleskunner trots te maken!

Bedankt iedereen!

Alle foto’s van de herdenkingswedstrijd zijn hier te bekijken.