Berichtgeving omtrent jeugdspeler Stanley Rijlaarsdam

Dinsdag 26 december jl. is onze talentvolle jeugdspeler Stanley Rijlaarsdam op 14-jarige leeftijd overleden na een noodlottig ongeval tijdens de wintersport. Onze gedachten en medeleven gaan uit naar Arie, Natacha, Melitia, Joost, familie, vrienden, teamgenoten en dierbaren.

Vanwege deze trieste situatie heeft het bestuur van SV Zevenhoven besloten om de oliebollenverkoop en het Oliebollenbal voor deze week te annuleren. Ook het Oliebollentoernooi van 5 januari voor de jeugd gaat niet door. Het officiële gedeelte, het buffet en de activiteiten die tijdens de Nieuwjaarsborrel op 6 januari zouden plaatsvinden komen ook te vervallen, wel is de kantine die dag vanaf 15:00 uur voor iedereen geopend.

Informatie met betrekking tot het afscheid en de crematie van Stanley zijn hier te vinden.

Bestuur SV Zevenhoven & LTV Zevenhoven

Stanley in actie tijdens zijn laatste wedstrijd met de JO17 uit tegen Alphense Boys.