De officiƫle website van

Opzet verkoopavond Grote Clubactie gewijzigd

Vrijdag 9 oktober is de verkoopavond van de Grote Clubactie. Door de aangescherpte coronamaatregelen is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van de kantine, hierdoor is de opzet van de avond gewijzigd. Er zal nu in tijdvakken worden verwerkt om in kleinere groepen buiten bij de voetbal te verzamelen. De teams worden nu op de volgende tijdstippen verwacht:

• Om 17:00 uur worden de JO8-1, JO8-2 en MO15-1 bij de voetbal verwacht. Omstreeks 19:00 uur zit de avond voor hen erop.
  • Om 17:30 uur worden de JO9-1, JO10-1 en JO11-1 bij de voetbal verwacht. Omstreeks 19:30 uur zit de avond voor hen erop.
  • Om 18:00 uur worden de JO13-1 en JO16-1 bij de voetbal verwacht. Omstreeks 20:00 uur zit de avond voor hen erop.

Verder zal de invulling van de avond precies hetzelfde blijven. Uiteraard zullen de coronaregels worden nageleefd.