Woubrugge en Zevenhoven houden elkaar in evenwicht

Zevenhoven heeft de uitwedstrijd tegen Woubrugge met 1-1 gelijk gespeeld. Op een dramatisch veld ging Zevenhoven in de eerste helft het beste met de omstandigheden om. Het kreeg enkele goede kansen om op voorsprong te komen, maar net als zo vaak werd er opnieuw niet gescoord. De thuisploeg was in de slotfase van de eerste helft voor het eerst dichtbij een treffer met een schot op de paal. Op slag van rust kwam Zevenhoven alsnog verdiend op voorsprong. Ruben Plaisier werd door Erik Luijben de diepte ingestuurd en rondde bekwaam af. In de tweede helft was aanvankelijk hetzelfde spelbeeld, maar 10 minuten na rust kwam Woubrugge vanuit het niets op gelijke hoogte. Vanaf dat moment golfde het spelbeeld heen en weer, ondanks dan Zevenhoven iets meer aan voetballen kwam dan de thuisploeg. Beide ploegen kregen echter geen grote kansen meer, waardoor het bij een 1-1 gelijkspel bleef. Aanstaande dinsdag gaat Zevenhoven op bezoek bij Sportief, waar een inhaalwedstrijd op het programma staat (aanvang 19:00 uur).

Opstelling Zevenhoven: Martijn Brouwer; Nick Vis, Jesper Rijneker, Albert van Dieyen, Bart v/d Broek (75. Damon Boon); Daan Brouwer, Erik Luijben ©, Wesley Fransen; Leon Kampman (15. Robin Leliveld), Ruben Plaisier (65. Raymond Wens), Berry Peters