De officiƫle website van

Voorbereidingen 7-loop bijna gereed

De voorbereiding voor de 7-loop wedstrijd op zondag 28 september zijn bijna gereed, de organisatie is er klaar voor!

Dit jaar wordt er voor het eerst in de 29 jarige geschiedenis van de 7-loop gebruik gemaakt van chips in de startnummers van de deelnemers. De tijden worden automatisch bijgehouden en snel en exact weergegeven na de loop, op de website: www.7-loop.nl.

De afstanden zijn nogmaals nagemeten en precies 5km, 10km en 16,1 km (10EM) gemaakt. De sponsors hebben in grote getalen alweer toegezegd om mee te helpen deze editie van de 7-loop weer mogelijk te maken. De “goody bag” die alle deelnemers ontvangen wordt weer gevuld met een aantal leuke maar ook nuttige spullen en de prijzen voor de snelste lopers zijn weer zeer behoorlijk.
En wij zijn aan het proberen om, naast het live, radio verslag van de wedstrijd ook beelden van het wedstrijdverloop op het start/finish terrein te verzorgen!!

Maar bovenal gaan wij weer proberen om iedereen lekker te laten lopen. Met een duidelijk parcours, voldoende vrijwilligers om alles in goede banen te leiden, drinken langs het parcours en aan de finish en goede tijdwaarneming.

Wij zien jullie graag bij de start van de 29e 7-loop in Zevenhoven.

De organisatie