Selectie zoekt sponsoren trainingskleding

De selectie van SV Zevenhoven is voor het seizoen 2018-2019 op zoek naar sponsoren voor hun trainingskleding. Deze trainingskleding zal in totaal drie seizoenen gedragen worden en kost voor een sponsor €100,- per jaar. Elk sponsor zal hiervoor een reclame-uiting op het wedstrijdpolo terugkrijgen. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Erik Luijben (erikluijben@hotmail.com of 0624902188). Het volledige kledingplan ziet er als volgt uit:

Kledingsplan selectie

Ondanks het feit dat het aantal selectiespelers enorm gegroeid is zal de club voor elk selectielid een tas en polo beschikbaar stellen.

Er zijn op dit moment alleen helaas onvoldoende trainingstenues om de gehele selectie te voorzien van deze tenues. Hiervoor is helaas geen budget meer binnen de club.

Zoals eerder vermeld willen we geen onderscheid maken en de selectie gelijkwaardig behandelen.

We hebben daarom een plan opgesteld waardoor we dit toch kunnen realiseren.

Hiervoor hebben we alleen wel jullie hulp + bijdrage nodig!

Als we 5 sponsors weten te vinden welke elk €100,- per seizoen willen sponsoren (gedurende een periode van 3 jaar).

Er wordt wel gevraagd of de sponsors het bedrag in 1x willen betalen.

Sponsoren krijgen hier een reclame uitdrukking op onze wedstrijdpolo’s voor terug.

Deze polo’s worden zowel door SVZ1 als JONG SVZ tijdens de wedstrijddagen gedragen. Dit betekend dus ruim 40 man!

We willen jullie vragen om sponsors te zoeken. Als jullie met elkaar 5 sponsors vinden kunnen wij de trainingskleding aanschaffen! Belangrijk bij het werven van sponsors is dat het geen bestaande sponsors van de club zijn. Dit om de sponsors niet te veel te “belasten”.  De club (contactpersoon Erik Luijben) hoort ook graag wie je benaderd hebt en wat het antwoordt was, dit om te voorkomen dat deze mensen 2x in een korte tijd benaderd wordt door iemand van de club.

Het kan overigens zo zijn dat er sponsors zijn die die wel iets willen sponsoren maar dit plan niet zien zitten, dat is voor de club ook welkome informatie en zijn uiteraard van harte welkom.

Aangezien het om een hoop spullen/geld gaat zijn we er dan helaas nog niet…

Om alle kosten te kunnen dekken wordt er namelijk ook nog een eigen bijdrage van iedere speler gevraagd van €60,- dit bedrag gaat om 3 seizoenen. Mocht het zo zijn dat je eerder als selectiespeler stopt dan krijg je €20,- per seizoen terug. Je betaalt dus €20,- per seizoen om deze trainingskleding te kunnen gebruiken.

Het gaan om de volgende set:

• 2x Trainingsbroeken
  • 2x Truien