Zorgen Zevenhoven nemen toe

De zorgen bij Zevenhoven worden wekelijks groter, ook tegen CSW wist men geen punten te pakken: 1-3.

De concurrenten in de strijd om degradatie pakten wel punten, Elinkwijk en VOP deelden de punten, dat deden ook Zeewolde en De Bilt. Gelukkig verloor UVV van het puntloze Odysseus ’91. Natuurlijk is er nog geen man overboord, de achterstand op de veilige elfde plaats bedraagt slechts twee punten en er zijn nog veertien wedstrijden te gaan!

Dennis van den Ing was na afloop over de uitslag chagrijnig: “Zeker weten, ik vond ons in beide gedeelten van de wedstrijd de bovenliggende partij, de eerste helft hadden we ook op voorsprong moeten komen, maar lieten we twee fraaie kansen onbenut. In de omschakeling gaat het één keer verkeerd en komt CSW uit het niets (doelpunt Dave Cornelissen red.) op voorsprong: 0-1.”

De tweede helft begon Zevenhoven uitstekend en kwam het via Ivo van der Vlugt, op aangeven van Thijs Noordsij, weer langszij: 1-1. Daar kon men amper twee minuten van genieten. “Toen speelden we voor Sinterklaas”, aldus Van den Ing. Vincent van Hellemond wist met het uitpakken daarvan wel raad: 1-2. “We kwamen daarna toch nog knap terug, maar wisten de drie goede mogelijkheden (Pieter Koen van der Plas, Ivo van der Vlugt en Barry Peters red.) niet te benutten.”

In de slotfase stelden de Wilnissers de zege veilig door een goal van Bram Bode: 1-3. Coach Dennis Sluijk had een andere mening dan zijn collega Van den Ing voor wat betreft de onderlinge krachtsverhouding. “Ik vond ons de betere ploeg, we lieten ons echter te vaak meeslepen in het spelletje van Zevenhoven. Gelukkig wisten we op de juiste momenten toe te slaan en ik vind onze overwinning dan ook niet meer dan terecht.”

Opstelling Zevenhoven: Martijn Brouwer; Jesper Rijneker, Koen Aartman, Frank Koelewijn, Thijs Noordsij; Michiel Polman, Bob Annegarn (75. Coen Ravesloot), Roland Verlaan (75. Danilo Boon); Pieter-Koen v/d Plas, Marco Pellegrom (60. Berry Peters), Ivo v/d Vlugt

Bron: www.rtvlokaal.nl