Zevenhoven wint uit bij Kamerik en stijgt naar tweede plaats

Zevenhoven heeft de uitwedstrijd bij Kamerik met 1-2 gewonnen. In de eerste helft was Zevenhoven heer en meester en creëerde het enkele 100% kansen. Het vizier stond echter niet op scherp, waardoor het ‘slechts’ 0-1 stond bij rust. Mitchel Pijpers was de doelpuntmaker. Na rust kwam de thuisploeg beter in de wedstrijd, desondanks kwam Zevenhoven halverwege de tweede helft op een 0-2 voorsprong door de ingevallen Damon Boon die bij zijn eerste balcontact direct trefzeker was. Niet veel later kwam Kamerik terug in de wedstrijd: 1-2. In de slotfase speelde Kamerik alles of niets om er toch nog een puntje uit te slepen, maar Zevenhoven wist deze hectische slotfase te overleven en boekte zodoende zijn vierde overwinning van het seizoen. Door het verlies van Rohda ’76 en Floreant is Zevenhoven naar de tweede plaats op de ranglijst gestegen met 13 punten uit 6 wedstrijden. Volgende week speelt Zevenhoven thuis tegen Floreant, dat slechts 3 punten minder heeft bemachtigd.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Jeroen Haverkamp, Nick Vis, Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens (65. Damon Boon), Wesley Fransen, Erik Luijben; Mitchel Pijpers ©, Robin Leliveld (75. Leon Kampman), Ruben Plaisier