De officiƫle website van

Zevenhoven wint oudejaarstoernooi bij Woubrugge

Gisterenavond werd het oudejaarstoernooi van VV Woubrugge in Sporthal Oudendijk gespeeld. Deelnemende teams aan dit toernooi waren TAVV, Moerkapelle, Sportief, Zwammerdam, Siveo ’60, Rhoda ’23, Zevenhoven en gastheer Woubrugge.

In de eerste wedstrijd trad Zevenhoven aan tegen Woubrugge. Drie minuten voor tijd kwam Woubrugge op een 1-0 voorsprong, maar Lennart van Zon zorgde niet veel later voor de gelijkmaker. Eindstand 1-1.
In de tweede wedstrijd won Zevenhoven met 1-0 van Siveo ’60 door een doelpunt van Marc Drost.
In de laatste poulewedstrijd moest Zevenhoven met vier doelpunten verschil winnen om de finale te bereiken. Lange tijd stond Zevenhoven met slechts 1-0 voor tegen Rhoda ’23, maar in de slotfase liep men toch nog uit naar een 5-0 overwinning.

In de finale nam Zevenhoven het op tegen Moerkapelle. Zevenhoven kwam tweemaal op voorsprong, maar Moerkapelle kwam even zo vaak langszij, 2-2. Strafschoppen moesten de beslissing brengen. Erik Luijben pakte de eerste van Moerkapelle en Jeffrey Hogenboom schoot vervolgens onberispelijk binnen, 1-0. Moerkapelle maakte gelijk, maar Marc Drost zag zijn inzet gestopt worden, 1-1. Opnieuw redde Erik Luijben, maar ook Lennart van Zon miste, 1-1. Extra strafschoppen werden noodzakelijk. Ditmaal schoot Moerkapelle op de lat, waarnaar Roland Verlaan de winnende binnenschoot.

Na afloop volgde een fantastische prijsuitreiking in de kantine van Sporthal Oudendijk, waarbij Zevenhoven als een prijs een bittergarnituur kreeg uitgereikt.