Zevenhoven weerbaar na moeizame start

Zevenhoven heeft zijn derde en laatste bekerwedstrijd met 3-2 verloren. In Lisserbroek was derdeklasser Kagia met 3-2 te sterk voor de ploeg van Chris Snatersen. De thuisploeg kwam goed uit de startblokken en kreeg enkele 100% kansen op de openingstreffer. Naarmate de eerste helft vorderde kwam Zevenhoven beter in de wedstrijd en via een hakbal van Robert Mooren was het zelfs dichtbij de 0-1. Vlak voor rust kwam de thuisploeg alsnog verdiend op voorsprong. Tien minuten na rust werd de score door Kagia verdubbeld. Nick Mooren zorgde halverwege de tweede helft voor de aansluitingstreffer, echter kon Zevenhoven hier niet lang van genieten (3-1). Danilo Boon zorgde tien minuten voor tijd uit een vrije trap voor de 3-2. In de absolute slotfase kon Zevenhoven echter niet meer de gelijkmaker forceren. Volgende week start Zevenhoven de competitie met een thuiswedstrijd tegen Woubrugge.

Opstelling Zevenhoven: Rody Hoogendoorn; Jop Vianen, Sjoerd Zuijdervliet ©, Mika Valentijn; Nick Vis, Wesley Fransen (70. Raymond Wens), Robert Mooren, Stan Brouwer (46. Damon Boon); Robin Leliveld, Danilo Boon, Nick Mooren