Zevenhoven verslaat Sportief in seizoensouverture

Zevenhoven heeft de eerste wedstrijd om de RTV Lokaal Bokaal met 2-0 gewonnen. Danilo Boon zorgde in de eerste helft uit een vrije trap voor de openingstreffer. Zijn broertje Damon verdubbelde in de tweede helft de score. Bij het verjongde Zevenhoven kwamen maar liefst 21 spelers in actie. Aanstaande donderdag staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Dan gaat het om 20:00 uur op bezoek bij Nicolaas Boys.

Opstelling 1e helft: Rody Hoogendoorn ©; Koen Akerboom, Sjoerd Zuijdervliet, Florian Miedema; Erik de Boer, Wesley Fransen, Harald Broekkamp, Lars Jansen; Robert Mooren, Danilo Boon, Niels van Rijn
Opstelling 2e helft: Rody Hoogendoorn ©; Bart v/d Broek, Nick Vis, Florian Koenders; Robin Leliveld, Raymond Wens, Job Vianen, Arno van Mever; Max Koot, Damon Boon, Leon Kampman