Zevenhoven verliest met 0-2 van Nieuwkoop

Zevenhoven heeft ook de tweede wedstrijd in de strijd om RTV Lokaal Bokaal verloren. Op het prachtige eerste veld was tweedeklasser Nieuwkoop met 0-2 te sterk. Na 10 minuten zorgde Jeffrey van Lith voor de openingstreffer, echter was dit vrijwel het enige wapenfeit uit de eerste helft. De organisatie van Zevenhoven stond prima, waardoor Nieuwkoop nauwelijks gevaarlijk kon worden. In de tweede helft kwam Nieuwkoop meer door via de vleugels en werd het gevaarlijker. Toch kreeg ook Zevenhoven wat kleine mogelijkheden. Tien minuten na rust werd de score vanaf de penaltystip verdubbeld en daarmee werd de eindstand van 0-2 op het scorebord gezet. De penaltyserie na afloop van de wedstrijd werd door Zevenhoven gewonnen. Aanstaande zaterdag speelt Zevenhoven zijn laatste poulewedstrijd voor de RTV Lokaal Bokaal en zal het op het vroege tijdstip van 10.30 uur aantreden tegen Altior.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman (25. Martijn Brouwer); Jeroen Haverkamp (46. Koen Akerboom), Daan Brouwer, Erik Luijben, Nick Vis; Raymond Wens (75. Wesley Fransen), Wesley Fransen © (60. Joey Koperberg), Leon Kampman (35. Florian Koenders); Berry Peters, Robin Leliveld (60. Damon Boon), Mitchel Pijpers (75. Leon Kampman)