Zevenhoven vecht zicht terug van 3-1 achterstand en pakt punt bij Koudekerk

Zevenhoven heeft de knappe zege op Meerburg een goed vervolg gegevens. In Koudekerk werd er tegen de plaatselijke voetbalvereniging met 3-3 gelijk gespeeld. Voor de thuisploeg betekende dit het eerste puntverlies. Bij rust stond Zevenhoven op een 0-1 voorsprong door een treffer van Danilo Boon. In de tweede helft kwam Koudekerk ijzersterk uit de startblokken en vond het binnen twintig minuten driemaal het net: 3-1. Zevenhoven toonde, net als in de uitwedstrijd tegen Football Factory, veerkracht. Eerst zorgde Robin Leliveld voor de aansluitingstreffer. Vlak voor tijd zorgde Nick Vis voor de gelijkmaker: 3-3. In de ultieme slotfase was Berry Peters nog dichtbij de winnende treffer, maar gescoord werd er niet meer.

Opstelling Zevenhoven: Rody Hoogendoorn; Robin Leliveld, Sjoerd Zuijdervliet © (75. Lars Jansen), Nick Vis, Jop Vianen; Niels van Rijn (20. Raymond Wens), Wesley Fransen, Robert Mooren; Nick Mooren, Danilo Boon (70. Max Koot), Berry Peters