Zevenhoven speelt tijdens jubileumweekend tegen FC Utrecht

Gisterenavond is tijdens de Algemene Ledenvergadering het globale programma voor het Jubileumweekend bekend gemaakt. Koen Aartman had namens de Jubileumcommissie de eer om dit te mogen vertellen.

Zoals al eerder bekend gemaakt was zal SV Zevenhoven zijn 50-jarige verjaardag van 2 t/m 4 juli vieren. Dit jubileum gaat groots gevierd worden. Het programma ziet er in grote lijnen als volgt uit:

Donderdag 2 juli 2015
Een ouderwets Sixentoernooi voor alle senioren, dames en A-junioren. Na afloop zal een discotheek de muziek verzorgen en wordt er voor catering gezorgd.

Vrijdag 3 juli 2015
Een reünieavond waarvoor alle huidige leden, vrijwilligers en sponsoren worden uitgenodigd, maar ook oud-leden zijn op deze avond van harte welkom!

Zaterdag 4 juli 2015
’s Ochtends zal er voor de jeugd een activiteit georganiseerd worden en ’s middags zal ons eerste elftal aantreden tegen de profs van FC Utrecht! Na afloop van de wedstrijd vindt er een groot feest plaats.

De jubileumcommissie is achter de schermen al een tijdje bezig met de voorbereidingen en zal binnenkort nog meer informatie bekendmaken.