Zevenhoven onderuit tegen koploper Lugdunum

De verwachtingen na de 2-4 zege bij WDS waren hoog gespannen bij Zevenhoven, tegen Lugdunum kon men dat echter geen moment waarmaken: 0-4. Om 15:00 uur op een mooie zaterdagmiddag werd er afgetrapt in de wedstrijd Zevenhoven – Lugdunum. De supporters van beide clubs die iets te laat van huis gingen en meer dan 6 minuten te laat kwamen, misten meteen twee doelpunten. Aanvaller Ozan Isitir van Lugdunum maakte 2 goals in 6 minuten en deelde hiermee een forse klap uit aan de formatie van Marcel Valk.

Lees verder op RTV Lokaal

Opstelling Zevenhoven: Mylo van Leeuwen; Jesper Rijneker, Frank Koelewijn, Koen Aartman, Nick Vis; Jos v/d Broek, Roland Verlaan (20. Senad Rasljanin), Wesley Fransen; Mitchel Pijpers (30. Albert van Dieyen), Danilo Boon, Berry Peters