Zevenhoven – Nieuwkoop op vernieuwde eerste veld

Zaterdag 15 oktober staat de competitiewedstrijd tussen Zevenhoven en Nieuwkoop op het programma. Dit is niet zomaar een wedstrijd, want het is een wedstrijd waar menigeen al langer naar uitkijkt. De derby zal bovendien de openingswedstrijd van ons vernieuwde eerste veld zijn. Alle ingrediënten zijn dus aanwezig om er een mooie wedstrijd van te maken!

Daarom is besloten dat de kantine na afloop van de wedstrijd langer open blijft. De kantine sluit namelijk pas om 22.00 uur. Harry Bakker zal na afloop de muziek verzorgen en tevens wordt ons nieuwe clublied onthuld. Voorafgaand aan de wedstrijd tussen Zevenhoven en Nieuwkoop spelen ook beide tweede elftallen tegen elkaar. Oorspronkelijk stond deze wedstrijd om 14.30 uur gepland in Nieuwkoop, maar de wedstrijd zal nu om 12.30 uur in Zevenhoven worden afgewerkt.

We hopen zaterdag 15 oktober op een mooie opkomst en massale steun voor onze geel-rode hoofdmacht.