Zevenhoven krijgt te weinig tegen Woubrugge

Zevenhoven zit in de laatste weken in de hoek waar de klappen vallen. Voor de vierde achtereenvolgende keer stond de ploeg van Chris Snatersen na afloop met lege handen. Zevenhoven had de gehele wedstrijd het betere van het spel, echter was de ploeg uit Woubrugge de effectiefste. Halverwege de eerste helft resulteerde dit in de 0-1 en tien minuten voor tijd werd de eindstand op het bord gezet, 0-2. In de slotfase was de 17-jarige invallende debutant Nick Mooren nog dichtbij een treffer, echter belandde zijn schot op de paal. Volgende week speelt Zevenhoven de derby tegen Sportief. Voor Raymond Wens en Chris Snatersen een weerzien met hun oude club.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Jeroen Haverkamp (60. Jesper Rijneker), Nick Vis, Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens, Wesley Fransen (40. Daan Brouwer), Erik Luijben (70. Nick Mooren); Robin Leliveld, Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier