Zevenhoven in slotfase langs SVP ’81

Zevenhoven heeft zijn derde overwinning van het seizoen geboekt. Op eigen veld werd hekkensluiter SPV ’81 met 1-0 verslagen. Het enige doelpunt viel 6 minuten voor tijd en kwam op naam van Berry Peters na goed voorbereidend werk van de sterk ingevallen Damon Boon. Na een matige eerste helft was Zevenhoven in de tweede helft duidelijk de bovenliggende partij. Echter was het lang wachten op de 1-0, maar uiteindelijk viel hij dus toch. Door deze overwinning stijgt Zevenhoven naar de 4e positie op de ranglijst met 10 punten uit 5 wedstrijden. Volgende week gaat Zevenhoven op bezoek bij Kamerik, dat momenteel 6 punten in 5 wedstrijden heeft behaald.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Bart v/d Broek (46. Jeroen Haverkamp), Nick Vis, Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens (65. Daan Brouwer), Wesley Fransen, Erik Luijben; Mitchel Pijpers ©, Robin Leliveld (55. Damon Boon), Ruben Plaisier