Zevenhoven in sloftfase langs Sportief

Voor de tweede maal deze voorbereiding kwam Zevenhoven in actie tegen Sportief. Net als in de strijd om de RTV Lokaal Bokaal stapte Zevenhoven als winnaar van het veld. Ditmaal werd de eerste bekerwedstrijd met 1-2 gewonnen. In een matige wedstrijd stond het bij rust nog 0-0, ondanks dat beide ploegen enkele kansen op de openingstreffer kregen. Vlak na rust zorgde Danilo Boon voor de 0-1, nadat hij alleen voor de keeper kwam te staan. Lang kon Zevenhoven niet genieten van de voorsprong, want tien minuten later kwam de thuisploeg uit een corner langszij. In het laatste kwart van de wedstrijd had Zevenhoven het betere van het spel, desondanks kregen beide ploegen kansen op de winnende treffer. Uiteindelijk was het Berry Peters die tien minuten voor tijd met een van richting veranderd schot de 1-2 eindstand op het bord zette. Volgende week komt NSV ’46 op bezoek in Zevenhoven voor de tweede bekerwedstrijd.

Opstelling Zevenhoven: Rody Hoogendoorn ©; Nick Vis, Sjoerd Zuijdervliet (20. Mika Valentijn), Jop Vianen; Robin Leliveld (55. Paul van den Bergh), Raymond Wens, Robert Mooren (55. Nick Mooren), Berry Peters; Wesley Fransen, Damon Boon, Danilo Boon