Zevenhoven bereikt finale RTV Lokaal na overwinning op NSV ’46

Zevenhoven heeft ook zijn derde en laatste poulewedstrijd voor de RTV Lokaal Bokaal winnend afgesloten. Nadat eerder Sportief (2-0 winst) aan de kant was gezet en de reglementaire 3-0 overwinning op Nicolaas Boys werd NSV ’46 in de laatste poulewedstrijd met 4-3 verslagen.

In de beginfase zag het hier niet naar uit. Zevenhoven stond al binnen een kwartier op een 0-2 achterstand. Zevenhoven toonde echter veerkracht. Nadat het al een behoorlijk aantal kansen op de aansluitingstreffer had laten liggen was het Danilo Boon die na een geweldige solo vanaf eigen helft voor de 1-2 zorgde. Nog voor de rust werkte hij ook de gelijkmaker binnen na goed voorbereidend werk van de net ingevallen Max Koot die meteen zijn visitekaartje afgaf.

In de tweede helft kwam NSV opnieuw aan de leiding (2-3), maar via andermaal Danilo Boon (penalty) werd het opnieuw gelijk. Aan een gelijkspel zou Zevenhoven al genoeg hebben voor een finaleplaats, maar in de slotfase zorgde Boon ook nog voor zijn vierde van de avond en bezorgde Zevenhoven daarmee hoogstpersoonlijk de overwinning.

In de finale zal Zevenhoven het opnemen tegen Aarlanderveen. De finale wordt aanstaande zaterdag om 14.30 uur op ons eigen sportcomplex afgewerkt.

Opstelling Zevenhoven: Rody Hoogendoorn ©; Florian Miedema (46. Nick Vis), Sjoerd Zuijdervliet, Jop Vianen (46. Lars Jansen); Robert Mooren, Wesley Fransen (46. Robin Leliveld), Raymond Wens (75. Wesley Fransen), Berry Peters; Erik de Boer, Damon Boon (40. Max Koot), Danilo Boon