Zevenhoven afgetroefd door NSV ’46

Zevenhoven heeft zijn tweede bekerwedstrijd tegen NSV ’46 met 1-4 verloren. Bij rust stond het nog 0-0. Zevenhoven begon beter aan de wedstrijd, maar langzamerhand namen de bezoekers het initiatief. In de tweede helft was NSV de betere ploeg en kwam het verdiend op voorsprong. Het werd zelfs 0-4, totdat Jesper Rijneker in de slotfase wat terugdeed: 1-4. Al met al was het een erg zwak optreden van Zevenhoven in deze ‘burenruzie’.
Zaterdag speelt het wisselvallige Zevenhoven zijn laatste bekerwedstrijd. Het gaat dan om 14.30 uur op bezoek bij Kagia.

Opstelling Zevenhoven: Zanoune Radji; Albert van Dieyen (46. Bart v/d Broek), Frank Koelewijn, Koen Aartman, Nick Vis; Jesper Rijneker, Jos v/d Broek, Senad Rasljanin; Mitchel Pijpers, Robin Leliveld (70. Joost Valstar), Leon Kampman