Zevenhoven 3 met lege handen

Zaterdag ging SVZ 3 op bezoek in Woerden voor een wedstrijd tegen VEP2. VEP is één van de verenigingen die voor prestatie voetbal met ingang van dit seizoen heeft gekozen voor de zaterdag competitie.
Om half 3 werd er, wederom onder een heerlijk zonnetje, afgetrapt. Zevenhoven was erop gebrand om deze keer met een positief resultaat thuis te komen, maar helaas stonden de mannen na 90 minuten met lege handen.
Afgesproken was om vroeg druk te zetten en proberen de tegenstander vast te zetten op de eigen helft. Dit lukte niet altijd even goed. Gaande de wedstrijd kreeg Zevenhoven een aantal kansen maar ongelukkig balverlies op het middenveld betekende een voorsprong voor VEP.
Ruststand derhalve 1-0.
Eigenlijk is daarmee de hele wedstrijd verteld, Zevenhoven creëerde zich een aantal goede kansen, maar door ongelukkig balverlies vielen de doelpunten aan de andere kant.
Tel daarbij op een scheidsrechter met een aantal warrige beslissingen, die vaak nadelig uitvielen aan onze kant en het verhaal is compleet.
Over twee weken staat de volgende wedstrijd op het programma, wederom in Woerden, dan tegen Woerden 2.

Opstelling Zevenhoven: Connor van Heertum; Stan Brouwer, Joey Koperberg, Mika Valentijn (70. Sander de Boer), Sander de Boer (46. Luuk Brouwer); Bart vd Broek, Daan Brouwer ©, Lars van Eijk (46. Paul van den Bergh); Leon Kampman (75. Merijn van Tol), Damon Boon (80. Leon Kampman), Merijn van Tol (46. Robin van Mever)