De officiƫle website van

Zevenhoven 2 boekt eerste zege na 0-2 achterstand

Zevenhoven 2 heeft zijn eerste driepunter te pakken. Op eigen veld werd Neptunus-Schiebroek 2 met 4-2 verslagen na een 0-2 achterstand. Zevenhoven kende een zware competitiestart en stond na drie wedstrijden nog met lege handen. Ook de vierde wedstrijd zou geen eenvoudig karwei worden, aangezien Neptunus het afgelopen seizoen tot de laatste speeldag om het kampioenschap speelde.
Zevenhoven begon goed aan de wedstrijd en verdiende een 1-0 voorsprong. Echter kwamen de bezoekers met 0-1 aan de leiding. Halverwege de eerste helft viel Erik de Groot met een blessure uit en nam Erik Luijben zijn plaats onder de lat over. Neptunus kwam niet veel later ook nog op een 0-2 voorsprong. Op slag voor rust zorgde Edo de Zwaan voor de belangrijke aansluitingstreffer, 1-2. In de tweede helft deed Zevenhoven op wilskracht de wedstrijd kantelen en won het met 4-2 door doelpunten van Danilo Boon, Edo de Zwaan en Mitchel Pijpers. Een knappe overwinning van de mannen van Ludo Pistorius.

Opstelling Zevenhoven 2: Erik de Groot (25. Wesley Fransen); Jesper Rijneker (70. Nick Vis), Mario Wouters, Martien Roeleveld, Bart v/d Broek; Jeffrey Bosman (80. Bastiaan van Blaaderen), Erik Luijben, Luke v/d Broek; Mitchel Pijpers, Edo de Zwaan, Danilo Boon