Wedstrijdbezoek AZ – FC Volendam

Ook dit seizoen hebben we het weer voor elkaar, in navolging van de bezoeken aan Sparta (2x), FC Volendam, ADO Den Haag, FC Utrecht en eerder ook al AZ. Gaan we dit seizoen opnieuw een wedstrijd van AZ bezoeken met onze jeugdleden.

Op zondagmiddag 26 november speelt AZ om 14:30 tegen FC Volendam, de kans om de halvefinalist van de Conference League, een echte topclub dus, aan het werk te zien tegen de club die in de omgeving een warm hart toegedragen wordt.

Helemaal gratis is deze middag niet, maar we hebben de kaarten bij AZ wel voor een leuke prijs kunnen aanschaffen. Jeugdleden van SVZ betalen namelijk €15,- per kaartje en volwassenen die mee willen naar deze wedstrijd betalen €22,-.

Anders dit jaar is dat ons streven niet is om met de bus te gaan, maar om de volwassenen zelf te laten rijden met onze jeugdleden. De rijders krijgen het wedstrijdkaartje en de eventuele parkeerkosten vanzelfsprekend vergoed door de club.

Ons streven is om om 13:00 uur weg te rijden van de parkeerplaats bij SV Zevenhoven. We verwachten omstreeks 17:30/18:00 uur weer terug te zijn in het dorp. Definitieve tijden zullen later gecommuniceerd worden.

Dit uitje is mede mogelijk gemaakt door de inzet van al onze jeugdleden bij de lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Aanmelden voor dit leuke uitje kan vanaf nu door een mail te sturen naar: jeugdevenementen@svzevenhoven.nl. Vermeld hierbij naam, team & telefoonnummer van een thuisblijver. Geef tevens aan of er een volwassene meegaat die wil rijden.

Jeugdleden & ouders krijgen voorrang voor dit uitje, maar iedereen met interesse kan zich aanmelden. Wel is het vanzelfsprekend dat als er auto’s te kort komen, volwassene die willen rijden voorrang hebben op volwassene die dit niet willen.

Aanmelden kan tot en met 1 november, aarzel dus niet te lang. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd!