De officiƫle website van

Vrijwilligerstaken, plan jezelf NU in

Het rooster voor de komende periode staat weer open. Helaas zijn er nog veel leden die de aantal punten van 40 nog niet hebben gehaald, vanaf januari is het niet meer mogelijk om contact op te nemen met Jolanda of Jacco. Voorkom teleurstelling en rooster jezelf dus snel ZELF in.

Zorg dat je de voetbal.nl app download en dat al je gegevens (e-mail) bekend zijn bij de vereniging. Voor vragen mail je naar vrijwilligers@svzevenhoven.nl. De uitgebreide versie van het vrijwilligersbeleid is op de site te downloaden, net als een uitleg van de voetbal.nl app.

Wij willen iedereen ontzettend bedanken voor zijn/haar inzet dit jaar, laten we met elkaar ervoor zorgen dat de kantine en keuken ook komend jaar weer open blijven.

Fijne dagen en een mooi sportief 2023!