Voordragen sporters van Nieuwkoop voor de Sportverkiezing Nieuwkoop 2018

Beste sporter / sportliefhebber / sportclub / sportvereniging / sportorganisatie,

Het is weer tijd om sporters voor te dragen want de Sportverkiezing Nieuwkoop komt er weer aan!
Voor de 9de keer wordt het inmiddels in de regio bekende evenement georganiseerd op vrijdag 15 maart 2019.

Er kunnen tot 20 januari 2019 kandidaten voorgedragen worden voor de volgende categorieën:
– Sportman
– Sportvrouw
– Sportploeg
– Sporttalent
– Sportorganisatie
– Sportvrijwilliger
– Sportcoach

De spelregels
– Vanaf heden tot 20 januari 2019 kan iedereen kandidaten voordragen voor de Sportverkiezing Nieuwkoop.
– Denk ook aan de individuele speler die jouw vereniging misschien reeds heeft overstegen.
– Ook sporters uit onze gemeente die voor hun sport elders zijn gaan wonen, kun je voorgedragen.
– Voordrachten in alle categorieën zijn toegestaan.
– Voordragen kan via het aanmeldingsformulier via http://www.desportverkiezingnieuwkoop.nl
– Je mag meerdere malen iemand voordragen.
– In het reglement op de site kun je de voorwaardes lezen waaraan voldaan moet worden om in aanmerking te komen voor een van de categorieën.

Een onafhankelijke jury bepaalt aan de hand van deze voordrachten wie voor welke categorie wordt genomineerd. Per categorie blijven drie kandidaten over.
Op 15 maart worden tijdens de Sportverkiezing de winnaars bekendgemaakt. Op deze avond is iedereen welkom.

Meer informatie?
Mail naar info@desportverkiezingnieuwkoop.nl of bel naar Adrie van Lith, 06-53387810