Voorbereiding teamindeling jeugd 2022-2023

De competitie van het seizoen 2021-2022 is nog in volle gang. Voor de jongste leden is de vierde fase begonnen van de competitie, de wat oudere jeugd is gestart met de tweede fase. De voorbereidingen voor het komende seizoen is echter alweer in volle gang!

Eind februari hebben we met de leiders en trainers het seizoen tot nu toe geëvalueerd en hebben we alvast vooruit gekeken naar komend seizoen. We hebben met elkaar afgesproken ook hier weer een succes van te maken. Om succesvol de indeling van de trainers, leiders en teams te kunnen maken, hebben we jullie nodig.

Wil je aan je leider / trainer laten weten dat je graag doorgaat komend seizoen? Mocht je vriend(inn)en en/of kennissen weten die graag bij SV Zevenhoven willen voetballen, laat ze zich zo snel mogelijk aanmelden!

Hoe de aanmelding, wijziging of (helaas) afmelding in z’n werk gaat, zie je hieronder.

In het kort de vier meest voorkomende zaken m.b.t. het lidmaatschap:

• Aanmelden als nieuw lid
    Het aanmelden als lid van Zevenhoven is heel eenvoudig. Als je bovenaan de startpagina van de website op het blokje “Club” klikt, zie je o.a. de keuze “Aanmeldingsformulier leden” staan. Even aanklikken en je vindt vervolgens het aanmeldingsformulier om lid te worden van Zevenhoven.
    Wanneer je overschrijft van een andere vereniging meld je dit eerst bij je oude vereniging en je vraagt je KNVB-relatiecode. Deze geef je door aan Zevenhoven, naast je “Aanmeldingsformulier leden” en zij dient een verzoek tot overschrijving in. Je oude vereniging geeft akkoord als je alle financiële verplichtingen aan de club hebt voldaan en eventuele in bruikleen gekregen materialen hebt ingeleverd. Wanneer de oude vereniging akkoord geeft, is de overschrijving voltooid.
  • Wijzigingen
    Als er bij een lid iets verandert in zijn/haar persoonlijke gegevens (zoals bv. adres, telefoonnummer, IBAN-nummer, e-mailadres etc.) dan moet dat gemeld worden. Graag even een melding naar Marieke en de wijziging wordt in de administratie verwerkt.
  • Overgaan naar een andere club
    Als iemand over wil gaan naar een andere club, dan moet je je eveneens melden bij Marieke. Het overschrijven gaat digitaal.
  • Stoppen
    Als iemand wil stoppen als lid van Zevenhoven dan moet dat ook schriftelijk (per e-mail) gemeld worden via ledenadministratie@svzevenhoven.nl. Afmelden dient altijd persoonlijk te gebeuren, want anders loopt het lidmaatschap (en de bijbehorende contributie-betaling) automatisch weer een seizoen door.

Voor alle (overige) zaken m.b.t. de ledenadministratie kun je contact opnemen via

We streven ernaar om vóór het einde van het seizoen de voorlopige teamindelingen te communiceren.

Groet de jeugdcommissie