Voetbaldag 2016

Op woensdagmiddag 20 april organiseert Sport Vereniging Zevenhoven een voetbaldag voor alle jongens en meisjes van 5 t/m 12 jaar in de omgeving. Hiervoor kan iedereen zich opgeven, dus maakt het niet uit of je op voetbal zit of niet! De bedoeling is om alle kinderen een leuke, sportieve dag te bieden en misschien wel kennis te laten maken met het spelletje voetbal. De voetbaldag bestaat uit twee delen, een deel voor de kinderen van 5 t/m 8 jaar, en een deel voor kinderen van 9 t/m 12 jaar.

5 t/m 8 jarigen
Om 13:00 gaan we eerst lekker lunchen, dit hoef je dus niet thuis te doen! Hierna is het tijd om te voetballen. Onder begeleiding van verschillende jeugdtrainers van SVZ wordt er een toernooitje afgewerkt, en zijn er verschillende leuke onderdelen, zoals penalty schieten en een partijtje. Rond 15:30 uur is het toernooi afgelopen, maar niet voordat er prijzen uitgereikt zijn voor de spelers met de meeste punten!

9 t/m 12 jarigen
Om 16:15 wordt er gestart met een toernooi voor de oudere kinderen. Ook hier zullen verschillende jeugdtrainers van de club aanwezig zijn, en zijn er leuke voetbalspellen. Hierna wordt er in de kantine nog gezellig wat gegeten met iedereen, en word bekend gemaakt welk team het best gepresteerd heeft. Verwachte eindtijd is 19:00 uur.

voetbalposter
Wil je meedoen met deze voetbaldag? Meld je dan voor 13 april aan via inschrijven@svzevenhoven.nl! Vermeld hierbij je naam en je leeftijd. Hier kan je ook terecht als je nog vragen hebt. Kinderen die al lid zijn bij SV Zevenhoven kunnen zich inschrijven bij hun leider.

Wij zijn nog op zoek naar een aantal enthousiaste mensen die ons kunnen helpen met de Voetbaldag, bij één of bij beide groepen. Het gaat hierbij om groeps- of spelbegeleider. Lijkt dit je leuk? Stuur dan een mailtje naar bovenstaand adres!

Ben je nog geen 5 jaar, maar wil je wel al graag voetballen? Dat kan! SVZ heeft namelijk al jaren een kabouter team, waar iedereen welkom is om een keer een training mee te komen doen. Kijk voor meer informatie over het kabouterteam op deze link of neem contact op met Richard Corts (06-15960676).

We hopen jullie allemaal te zien op 20 april!