Voetbal.nl app

De Corona houdt ons nog even bezig, maar we zijn alweer aan het kijken naar de periode dat we weer mogen gaan voetballen.

Ook de kantine willen we graag weer toegankelijk maken voor trouwe supporters, voetballers en andere geïnteresseerden. Helaas is in de periode voor de Corona al gebleken dat het lastig is om voldoende vrijwilligers te vinden voor de bar en keuken.

Om het aanmelden en organiseren van bar- en keukendiensten makkelijker te maken hebben we een toffe tool toegevoegd aan de voetbal.nl app, die veel spelers al gedownload hebben. In het menu zie je nu een extra kopje, ‘vrijwilligerstaken’.
Ook voor de bar- en keukenvrijwilligers gaan we de komende tijd in orde maken dat ze een eigen account van de club krijgen binnen deze app.

De Voetbal.nl app is hier gratis te downloaden.

Verdere informatie met betrekking tot de nieuwe vrijwilligersmodule volgt binnenkort. Mochten er nu al vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, kun je een mail sturen naar: barcommissie@svzevenhoven.nl

Bij deze willen wij gelijk gebruik maken om jullie alvast fijne dagen toe te wensen en wij hopen jullie in januari weer te mogen begroeten!

Groetjes de barcommissie