De officiƫle website van

Vervelende voetbalmiddag voor Jong SVZ in Bodegraven

Afgelopen zaterdag stond de eerste competitiewedstrijd op het programma voor Zevenhoven 3, uit tegen Bodegraven 2. Onder een heerlijk najaarszonnetje werd er om 2 uur afgetrapt.
De wedstrijd was nog nauwelijks bezig of Bodegraven kreeg een vrije trap randje zestien, die onberispelijk werd binnengeschoten, 1-0.
Het vervolg van de 1e speelde zich hoofdzakelijk af op de helft van de gastheren, Bodegraven beperkte zich tot ballen naar voren trappen op goed geluk. De gelijkmaker van Jeroen was dan ook meer dan verdiend. Op dat moment had Lars de wedstrijd al moeten verlaten met een bloedneus nadat hij in aanraking kwam met een elleboog van een tegenstander.
Ruststand derhalve 1-1.
De 2e helft werd er niet leuker op, Bodegraven zocht duidelijk de grenzen op en schreeuwde moord en brand bij elk duel en de scheidsrechter had het er moeilijk mee. We kregen weinig ballen mee. Toch was het Zevenhoven dat verdiend op voorsprong kwam, een strakke hoekschop van Max werd keurig binnen gekopt door Bart, 1-2.
Dit bracht jammer genoeg geen rust bij Zevenhoven. De tegenstander deed er nog een schepje bovenop en wist uit een afgeslagen corner de gelijkmaker te scoren. Even daarvoor moest Jordy al gestrekt naar de hoek om een treffer te voorkomen.
In het vervolg van de wedstrijd werd het er niet leuker op, ieder beslissing van de scheidsrechter werd van het nodige commentaar voorzien door een speler van Bodegraven. Nadat buitenspel werd weggewoven door de scheidsrechter, lag de weg vrij voor de 3-2 van Bodegraven.
Helaas lukt het Zevenhoven daarna niet meer om de gelijkmaker te scoren, al kwamen er nog wel enkele kansen.
A.s. zaterdag heeft 3 de mogelijkheid om deze vervelende wedstrijd van zich af te spelen, het speelt dan thuis om 11 uur tegen CVC Reeuwijk 2. Als we komende zaterdag een hele wedstrijd zoals de eerste helft tegen Bodegraven spelen, dan moet het resultaat komen.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman (65. Connor v Heertum); Stan Brouwer, Florian Miedema, Bart vd Broek, Koen Akerboom; Daan Brouwer, Lars v Eijk (35. Damon Boon), Paul vd Bergh (70. Robin van Mever); Robin v Mever (45. Harald Broekkamp), Leon Kampman (70. Jeroen Haverkamp), Jeroen Haverkamp (45. Max Koot)