Vertrek “Koning Taff”

Koning Taff vertrekt bij Zevenhoven! Wie had dat ooit gedacht?
Koning Taff en SVZ ze horen bij elkaar en dat blijft zo zelfs als je vertrekt!
Ik weet nog dat je kwam, volgens mij speelde je je eerste wedstrijd als rechtshalf.
Toen nog onwennig en opzoek naar het niveau wat je kon halen maar al snel een betrouwbare schakel. Daarna uit gegroeid tot een belangrijke en bepalende speler van SVZ 1. De man van de praatjes, sokken omhoog, kraag netjes en haren in het gelid. De man ook met mooie humor en waar het voetballend omdraait: een man die moet winnen, die de boel oppept met een schreeuw en een brul. Een man ook van het positie spel een man die mee kon in het tikkie takkie spel. Kortom een man die veel betekend heeft voor mijn en onze club dus een man die we gaan missen!
Ik ben blij dat je nog 2 jaar op niveau gespeeld hebt in Team 3, een elftal waar je perfect inpast! Jij bent degene die ons vertelde dat jij Team 3 kampioen hebt gemaakt en daar trots op was. Wij zijn blij dat we jou na jaren SVZ 1 voetbal toch een prijs hebben kunnen geven.
Ik ben trots op het feit dat jij nu bij tavv 2 gaat vertellen hoe goed het was bij SVZ, hoe hoog we gevoetbald hebben en hoe groot jou bijdragen daar aan was!
Iedereen in Tar Aar zal het horen, daar ben ik van overtuigd.
Ik wens je veel succes en weet dat je hier, in je tweede huis, altijd welkom bent.
Welkom als voetballer of als jeugdtrainer maar bovenal als “Koning Taff”!
We zien je graag nog eens terug!

De schrijvende ex-voetballer